Μπάλτας Γεώργιος – Β’ Αντιπρόεδρος

Ο Γεώργιος Μπάλτας είναι καθηγητής του τμήματος μάρκετινγκ & επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διδάκτωρ της σχολής διοίκησης επιχειρήσεων του πανεπιστημίου Warwick της Αγγλίας. Ασκεί τα καθήκοντα του διευθυντή μεταπτυχιακών σπουδών και του διευθυντή ερευνητικού εργαστηρίου μάρκετινγκ. Έχει επίσης διατελέσει πρόεδρος του οικείου τμήματος.

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του περιλαμβάνουν συμπεριφορά καταναλωτή, συμπεριφορική επιστήμη, ανάλυση ζήτησης, ποσοτικά μοντέλα διακριτών επιλογών, διοίκηση επωνύμου προϊόντος, και προηγμένες μεθόδους έρευνας αγοράς και ατομικής συμπεριφοράς.

Έχει δημοσιεύσει εκτενώς σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά υψηλού κύρους, όπως τα Annals of Operations Research, Applied Economics, Decision Sciences, Expert Systems with Applications, Journal of Retailing, Journal of Service Research, Journal of International Marketing, Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Advertising Research, , European Journal of Marketing, European Journal of Operational Research, Industrial Marketing Management, International Journal of Retail and Distribution Management, Marketing Letters, Journal of the Market Research Society, Journal of Business Research, Journal of Product and Brand Management, Journal of Retailing & Consumer Services, Journal of the Operational Research Society, και Transportation Research.

Ο καθηγητής Γ. Μπάλτας έχει λάβει τρεις φορές διάκριση καλύτερης εργασίας από το ετήσιο συνέδριο της Βρετανικής Ακαδημίας Μάνατζμεντ (2012, 2016, 2020). Δεκάδες εργασίες του έχουν παρουσιασθεί σε σημαντικά διεθνή συνέδρια στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, στα οποία περιλαμβάνονται τα American Marketing Association Educators’ Conference, the British Academy of Management Conference, European Marketing Academy Conference, και Academy of Marketing Conference, μεταξύ άλλων.

Το επιστημονικό έργο του περιλαμβάνει ως τώρα περισσότερες από 130 πρωτότυπες επιστημονικές δημοσιεύσεις και τυγχάνει σημαντικής αναγνώρισης έχοντας συγκεντρώσει περισσότερες από 3500 αναφορές στη διεθνή ερευνητική γραμματεία καθώς και 6 βραβεία καλύτερου άρθρου. Είναι επίσης συγγραφέας 5 επιστημονικών συγγραμμάτων.

Είναι τακτικός κριτής σε σημαντικά επιστημονικά περιοδικά, στα οποία περιλαμβάνονται τα Decision Sciences, Journal of Retailing, Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Service Research, Journal of International Marketing, European Journal of Marketing, European Journal of Operational Research, International Marketing Review, International Journal for Research in Marketing, Journal of Business Research, Journal of the Operational Research Society, και Journal of Retailing & Consumer Services. Είναι επίσης μέλος των συντακτικών επιτροπών των περιοδικών Industrial Marketing Management, International Journal of Retail and Distribution Management, Journal of Economic and Administrative Sciences, και Journal of Product and Brand Management.

Συμμετείχε στις οργανωτικές και επιστημονικές επιτροπές διάφορων διεθνών συνεδρίων και διετέλεσε συντονιστής του πεδίου ποσοτικών μοντέλων & προβλέψεων (Modeling & Forecasting track) σε 5 ετήσια συνέδρια της EMAC. Έχει διατελέσει επίσης κριτής και πρόεδρος συνεδρίας σε πολλά διεθνή συνέδρια καθώς επίσης και αξιολογητής σε ιδρύματα όπως το National Science Foundation των ΗΠΑ.

Έχει φιλοξενηθεί πολλές φορές σε Ελληνικά και ξένα ΜΜΕ με περισσότερα από 500 άρθρα, συνεντεύξεις και αναφορές. Συμμετείχε επίσης ως ομιλητής ή διοργανωτής σε μεγάλο αριθμό ημερίδων, συμποσίων και εκδηλώσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχει ενεργό ρόλο σε σημαντικές εκδηλώσεις με στόχο την εξωστρέφεια και ανταγωνιστικότητα των Ελληνικών επιχειρήσεων και την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας.